1k de ap en el minuto 35 jugando contra bots quieres decir no?
Azir acabo de ver en reddit que en diamante-master esta sobre el 30% de winrate. Alucinante.
1k de ap en el minuto 35 jugando contra bots quieres decir no?
Azir acabo de ver en reddit que en diamante-master esta sobre el 30% de winrate. Alucinante.
Turrets
Middle Lane Inner Turret no longer has the Vanguard shield. Top and Bottom lane's Inner turret still have it.
Inhibitor Turret now grant 50 gold (from 175 gold) and 0 XP (from 100 XP) on death.
Nexus Turret now grant 50 gold (from 150 gold) and 0 XP (from 120 XP) on death.
#61 No jugaba a Veigar desde hace meses, en el minuto 35 con 7 kills, 200cs, 900 de AP. La primera que juego, imagino que alguien con más manos que yo saca los 1k seguro xD
#61 Bueno, un poco fedeado, pero si, ayer vi un Veigar con 1k de AP en el minuto 35.
Yo lo juge un par de veces, y se nota, joder, que en vez de sumar +1AP por cada Q, sumas el doble si lo haces bien.
#66 Claro. Ahora ponte con veigar contra un Zed, Ahri, leblanc y que no sean unos conos y me dices.
Los que jugáis en diferentes elos los nerfs es como si no os afectasen pero si jugáis contra gente que si sabe sacar el 90% del skillcap del personaje es otra cosa.
#68 Eso supongo que si tiene mas sentido. El cambio en la E tiene que dar mucho por culo cuando juegas en elos altos.
#68 Pues como siempre. Si ese Zed que peta el culo a Veigar juega contra una Lissandra que le sabe sacar el jugo, pues también le peta el culo a zed.
Yo solo escribía para aportar un dato (por cierto, la partida de la que he hablado era contra Fizz), no para valorar si es buen champ, si el nerfeo en la E lo ha matado ni nada de eso.
#71 luego riot se quejará de que mundo se juegue mucho, de que tardan mucho en bajarlos, etc. El chico este, morello está haciendo mucho por su antigua empresa.
Lissandra
Ice Shard (Q) damage lowered to 70/100/130/160/190 from 75/110/145/180/215
Nidalee
Bushwack (Human W) damage increased to 40/80/120/160/200 (.2 AP) from 20/40/60/80/100 + 10/12/14/16/18 (.02 AP) % of target's current health
[Context: Meddler posted that they are testing this change as nerf to her jungle clear speed.]
Pounce (Cougar W) damage lowered to 40/80/120/160 from 50/100/150/200.
Swipe (Cougar E) AP ratio increased to .55 from .45
Vi
Movement speed lowered to 345 from 350
Assault and Battery (R) damage lowered to 150/300/450 from 200/325/450
Azir
Solider's attack range increased to 375 from 325
Gragas
Base mana increased to 400 from 299.96
Drunken Rage ( W) % of targets max health damage cap vs monsters increased to 300 from 250
Nautilus
Titan's Wrath (W) damage while shielded decreased to 15/30/45/60/75 from 40/55/70/85/100
Riptide (E):
Cooldown lowered to 6/5.5/5/4.5/4 from 10 at all ranks
Mana cost lowered to 40/50/60/70/80 from 60/70/80/90/100
AP ratio lowered to .3 from .5
Slow duration lowered to 1.25 from 2 seconds
[Context: Scarizard commented on these saying:"Yeah, to be clear - we want this to be a buff to nautilus. We're watching the W changes heavily."
Skarner
Crystal Slash (Q) damage increased to 20/30/40/50/60 from 18/28/38/48/58
Crystal Slash (Q) while charged bonus damage increased to 20/30/40/50/60 from 18/28/38/48/58
Fracture (E) damage increased to 40/75/110/145/180 from 40/60/80/100/120
Tristana
Rapid Fire (Q) New Effect: Rapid Fire's cooldown is reduced by 1 second each time Tristana basic attacks an enemy marked with Explosive charge
Urgot
Terror Capacitor (W) shield now increased by 5% of Urgot's maximum mana.
[Note: Vesh mentioned there are likely more small Urgot changes on the way, such as more R CD reduction per rank and potentially a bit better scaling on base stats.]
Volibear
Frenzy (W) - New Effect: If Volibear bites a monster, Frenzy's cooldown is reduced by 50%
Xin Zhao
Battle Cry (W) heal increased to 30/35/40/45/50 from 26/32/38/44/50
Audacious Charge (E) damage increased to 70/115/160/205/250 from 70/105/140/175/210
Zac
Elastic Slingshot (E) now knocks back for 1 second up from .5 seconds
Recipe: [Bami's Cinder + Jungle Item + 350g]
Total Cost: 2200g (Two of them currently say 2000 - intended cost is 2200 though.)
+350 Health
+25% Bonus Health
UNIQUE Passive - Immolate: While in combat, deals 15 (+1 per champion level) magic damage a second to nearby enemies. This increases up to 100% based on time in combat.
Enchantment : Juggernaut
Replaced with "Enchantment: Cinderhulk".
Sunfire Cape
Recipe changed to [Bami's Cinder + Chain Vest + 850g]
Unique Passive now named "Immolate" - same as Bami's Cinder and Enchantment: Cinderhulk.
#75 El problema es que le bajan muy poco la W en gato, pero le dan el doble de daño a la trampa y suben el escalado de la E, en compensacion gana mas que pierde
Otro buff a Urgot. Espero que al final le apliquen un mejor escalado en late game y así lo volvería a jugar más.
Volibear
Frenzy (W) - New Effect: If Volibear bites a monster, Frenzy's cooldown is reduced by 50%
Me parece un bufazo del copón bendito.
Volibear va a junglear mas facil que ww en su dia, como lo pongan 24/7 osos everywhere xD
Y lo de Nau tb me parece un nerf...