http://www.blizzard.co.uk/jobopp/#gm-es
GAME MASTER (Spanish language)
Position based in Velizy, France (southwest of Paris)
Reports to: Online Support Services
Countries to work with: Europe
Brands: Blizzard, World of Warcraft.
Coordinates with:
European Support Services Manager
Lead Customer Support
Senior Game Master
MISSION
* In-Game Incidents:
Answer community incidents via in-game tools and e-mail
Answer technical incidents or forward them to technical support team
* Handle and manage the community:
Solve harassment, insults, and racism issues
Help new players learn the game
Follow official and non-official websites and forums to stay informed about the community
* Make a weekly report to the Team leader and centralize the GM's input
* Handle and centralize bug reports; GMs should identify recurrent bugs and include them in the weekly reporting
Si os creéis que están ahí esperando vuestro ticket ansiosamente sin tener más cosas que hacer estáis muy equivocados...
Además de solventar incidencias, corroborar y reportar bugs, lidiar con esta nuestra comunidad, tienen que hacer sus propios informes semanales, reuniones ETC...
Aparte, depende mucho de la hora... no siempre hay el mismo número de Gms, ni en fin de semana ni a las 4 de la mañana...
Qué rápido nos pensamos que es un trabajo cojonudo de jugar a todas horas. En fin.
No hay más ciego que el que no quiere ver.