Hace poco nos hemos encontrado con una sopresiva update, era raro que llevaramos tanto sin una y Valve ha vuelto para realizar un gran cambio, a partir de ahora Nuke ocupará el lugar de Inferno en el map pool competitivo. Esto signifca que tanto para un MM o para los Majors de Valve veamos a Nuke en lugar de Inferno, ¿qué esperabais? Valve in action.
Los grandes equipos de todo el mundo se han hecho eco de la noticia y sorprende que la gran mayoría ven el cambio como algo positivo, sobre todo vemos muy contento a NiP al que siempre se le ha dado muy bien el viejo Nuke.
A continuación os dejamos con las notas del parche/update llevado a cabo:
Update 21 de Abril de 2016
[UI]
– Adjusted Spectator Graphs: Replaced HSP and economy stats with Enemies Flashed and Utility Damage.
– Added main menu UI to register for a new beta.
[MAPS]
– Tulip
— Various bug and exploit fixes
– Mirage
— Vandalism
– Moved Nuke to the Active Duty map group.
– Moved Inferno to the Reserves map group.
[OPERATION WILDFIRE]
– Updated a Wildfire mission (YOINK!) for the bonus condition to use Santorini instead of Nuke.
[SDK]
– demoinfogo tool code is now available on GitHub and no longer ships as part of SDK.
— https://github.com/ValveSoftware/csgo-demoinfo, patches welcome.
– demoinfogo includes a GitHub fix for PlayerInfo being retrieved with wrong Entity if players reconnect during the match demo (Thanks rchh!).
[COMMUNITY SERVERS]
– Changed default value for cvar sv_quota_stringcmdspersecond=16 to make community servers that don’t actively configure this setting run with a more conservative command rate limit.
Curiosidad
Graffiti añadido en Mirage por el quadruple kill a AWP de coldzera contra Liquid: